Lentelės duomenys yra platus terminas, apimantis struktūrizuotus duomenis, kurie paprastai telpa į konkrečią eilutę ir stulpelį. Tai gali būti SQL duomenų bazė, skaičiuoklė, .csv failas ir kt.
Nors dirbtinis intelektas buvo padarytas didžiulė pažanga, taikoma nestruktūruotiems ir nuosekliems duomenims, šie didelių kalbos modeliai yra neaiškūs pagal dizainą. Jie yra sukurti taip, kad manipuliuotų įvesties žetonus, kad būtų sukurtas nuoseklus išėjimas, nebūtinai laikantis fiksuotos struktūros. Geriausias LLM taip pat yra brangios prieigos prie API arba brangiai, kad galėtumėte veikti savo debesų infrastruktūroje.
Ir vis dėlto daugelis kompanijų jau turi duomenų strategiją su duomenų sandėliu ar duomenų ežeru, siekdamos centralizuoti visus svarbius duomenis ir kai kuriuos duomenų mokslininkus, kurie gali panaudoti šiuos duomenis, kad pagerintų įmonės strategiją.
„French Startup Neuralk-Ai“ yra dirbtinio intelekto įmonė, kurianti AI modelius, orientuotus į lentelių duomenis. Šią savaitę įmonė paskelbė 4 mln. USD finansavimą.
„Duomenys, turintys realią vertę įmonėms Vyriausiasis mokslininkas Alexandre Pasquiou pasakojo „TechCrunch“.
„Neuralk-Ai“ mano, kad yra galimybė peržiūrėti AI modelio kūrimą, tačiau ypatingą dėmesį skiriant struktūrizuotiems duomenims. Iš pradžių ji planuoja pasiūlyti savo modelį kaip API duomenų mokslininkams, dirbantiems prekybos įmonėse, nes šios įmonės Meilė Duomenys – pagalvokite apie produktų katalogus, klientų duomenų bazes, pirkinių krepšelio tendencijas ir kt.
„Šiandien LLMS puikiai tinka paieškai, natūraliam vartotojų sąveikai ir atsakant į klausimus, pagrįstus nestruktūrizuotais dokumentais. Tačiau jis turi tam tikrų apribojimų tuo metu, kai grįžtame prie klasikinio mašinų mokymosi, kuris iš tikrųjų pagrįstas klasikiniais lentelių duomenimis “, – teigė Pasquiu.
Naudodamiesi „Neuralk-Ai“, mažmenininkai gali automatizuoti sudėtingas duomenų eigas su intelektualia dedukcija ir praturtinimu. Tačiau jie taip pat galėtų naudoti įmonės modelius, kad aptiktų sukčiavimą, optimizuotų produktų rekomendacijas ir sukurtų pardavimo prognozes, kurios galėtų būti naudojamos atsargų valdymui ir produktų kainodarai.
„Fly Ventures“ taip pat dalyvavo bendrovės 4 milijonų dolerių raunde kartu su „Steamai“. Keli verslo angelai taip pat investavo į startuolį, tokius kaip Thomas Wolf iš „Hugging Face“, Charleso Gorintino iš Alano, Philippe'as Corrotas ir Nagi Letaifa iš „Mirakl“.
Komanda vis dar aktyviai dirba prie savo modelių. Ji planuoja išbandyti su pirmaujančių Prancūzijos mažmenininkų ir komercijos pradedančių įmonių grupe, tokiomis kaip E.Leclerc, Auchan, Mirakl ir Lucky Cart.
„Per tris ar keturis mėnesius išleisime pirmąją mūsų modelio versiją ir viešąjį etaloną, kuriuo galėsime įvertinti savo modelį, palyginti su šiuolaikišku šiuolaikiniu“,-teigė Pasquiu. „Ir rugsėjį idėja yra būti geriausiu lentelių pagrindų modeliu viskuo, kas susiję su reprezentaciniu mokymu.“