Per pastaruosius metus tinklas taikė daugybę nuolaidų, nes bandė suvilioti klientus. Tačiau „Wall Street Journal“ praneša kad naujasis generalinis direktorius Brianas Niccolas nutraukia šią praktiką ir nusprendė grįžti prie aukščiausios kokybės prekės ženklo pozicijos.
„Starbucks“ didžiąją savo istorijos dalį priešinosi pastangoms siūlyti pasiūlymus, pasitikėdamas savo produktais ir sezoniniais gėrimais, kad pritrauktų klientus. Tačiau pasikartojantis kainų kilimas ir infliacija pradėjo graužti tų nuolatinių lankytojų lojalumą, priversdama bendrovę siūlyti viską nuo papildomų lojalumo taškų iki nuolaidų.
Pavyzdžiui, vasarą kavos tinklas pristatė naują „sujungimų meniu“, kuris suteikia klientams galimybę už 5–6 USD už 5–6 dolerius derinti karštą arba šaltą arbatą ar kavą su kai kuriais pagrindiniais maisto produktais, įskaitant sviestinį kruasaną ar pusryčių sumuštinį. .
Tačiau šį atostogų sezoną tokių pasiūlymų nepamatysite. Praėjusį mėnesį kai kurie pasiūlymai buvo sumažinti iki vieno karto per savaitę. O artėjant lapkritiui ir gruodiui, bendrovė planuoja sutelkti dėmesį į savo sezoninių gėrimų reklamą Žurnalas.
„Starbucks“ pasakojo Fortūna„Galime patvirtinti, kad WSJ gabalas yra tikslus.
„Niccol“ pažadėjo sugrąžinti „Starbucks“ į buvusią šlovę – tai sudėtinga užduotis, nes per pastaruosius dvejus metus bendrovė dirbo keturiais generaliniais direktoriais.
„Kai kuriose vietose, ypač JAV, ne visada pristatome“, – praėjusį mėnesį darbuotojams rašė Niccol. „Gali jaustis perteklinis, valgiaraščiai gali jaustis stulbinantys, produktas nenuoseklus, per ilgas laukimas arba perdavimas per daug audringas… Mes sutelkiame dėmesį į tai, kas visada skyrė Starbucks – svetingą kavinę, kurioje renkasi žmonės ir kur aptarnaujame geriausia kava, pagaminta mūsų kvalifikuotų baristų rankomis.
Niccolas anksčiau buvo „Chipotle“ generalinis direktorius ir yra kredituojamas už „Tex-Mex“ tinklo, kurio akcijų kaina per pastaruosius penkerius metus pakilo 250 proc., apsivertimą.