LVMH pardavimai didžiausiame padalinyje netikėtai sumažėjo pirmą kartą nuo 2020 m., nes paaiškėjo Kinijos prabangos paklausos sumažėjimo mastas per pastaruosius metus.
Pagrindinio mados ir odos gaminių padalinio organinės pajamos trečiąjį ketvirtį sumažėjo 5%, antradienį paskelbė LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE. Analitikai tikėjosi nedidelio pelno. Sumažėjimas lyginamas su 9% augimu per metus padalinyje, kuriame yra tokie prekių ženklai kaip „Celine“, „Fendi“ ir „Loewe“.
LVMH Amerikos depozitoriumo pakvitavimai Niujorke po šio pranešimo sumažėjo net 10%.
Susirūpinę dėl lėtėjančio ekonomikos augimo ir nekilnojamojo turto rinkos krizės, Kinijos vartotojai suvaldė išlaidas brangioms prekėms – susirūpinimas paskatino Kinijos vyriausybę praėjusį mėnesį pristatyti priemonių paketą ekonomikai atgaivinti.
Ekologiškų produktų pardavimas regione, kuriame yra Kinija, per ketvirtį sumažėjo 16 %, o tai yra daugiau nei prognozuota, o tai buvo nusivylimas grupei, kuri buvo viena iš atspariausių vėsstanti paklausai šalyje. Pardavimai Japonijoje taip pat buvo prasčiau nei tikėtasi, nes stiprėjanti jena pristabdė Kinijos vartotojų, kurie ten keliavo pirkti prabangių prekių, pirkimą.
Pandemijos eros išlaidų bumas, paskatinęs prabangių prekių pardavimą, praėjusiais metais išseko, ypač prekių ženklų, kurie aptarnauja vadinamuosius trokštančius klientus. Išskirtiniausi prekių ženklai, tokie kaip Hermes International SCA, kurie kitą savaitę praneša apie ketvirčio pardavimus, geriau atlaikė nuosmukį.
LVMH, valdoma ir kontroliuojama penkto turtingiausio pasaulio žmogaus Bernardo Arnaulto, turi apie 75 prabangos prekių ženklus, apimančius madą, papuošalus, viešbučius ir spiritinius gėrimus. Visi pagrindiniai grupės padaliniai trečiąjį ketvirtį praleido analitikų prognozes.