„Ryanair“ vadovas Michaelas O'Leary vėl pažvelgė į savo akivaizdų priešą po savaitgalį trukusių vėlavimų viename judriausių JK oro uostų ir paragino vyrą, kurį jis laiko atsakingu, atsistatydinti ir „leisti kam nors kompetentingam“ užimti jo vietą.
Londono Getviko oro uoste savaitgalį kilo oro eismo valdymo problemų, nes jo rangovoje Nats trūko darbuotojų. Sekmadienį iš oro uosto buvo atšaukti 57 skrydžiai, o dar 240 atidėtų.
„EasyJet“ buvo didžiausia atšaukimų auka, o kiti operatoriai, įskaitant „British Airways“ ir „Wizz Air“, taip pat patyrė didelių sutrikimų.
O'Leary, kurio oro linijų bendrovė vykdo skrydžius į Getviką ir iš jo, negailėjo kritikos skrydžių valdymo grupei dėl pasikartojančios darbuotojų trūkumo problemos.
„Tai yra naujausias iš ilgos JK Nats pertraukų eilės, dėl kurios vėl buvo sutrikdyta daugybė skrydžių ir tūkstančiai keleivių Getvike. Oro linijos ir keleiviai nusipelno geresnio“, – sakė O'Leary.
„Ryanair dar kartą ragina JK Nats generalinį direktorių Martiną Rolfe'ą atsistatydinti ir leisti asmeniui, kompetentingam teikti efektyvias JK ATC paslaugas, kurių oro linijos ir keleiviai turi teisę tikėtis.
„Jei jis nevyks, Louise Haigh turėtų jį atleisti“, – apie naująjį JK transporto sekretorių sakė O'Leary.
„Nats“ atstovas iš karto neatsakė į prašymą pakomentuoti.
O'Leary nesutaria su Nats ir jos generaliniu direktoriumi Rolfe'u nuo praėjusių metų rugpjūčio banko švenčių, kai darbuotojų trūkumas privertė „Ryanair“ atšaukti 370 skrydžių, kurių kaina buvo 25 mln.
Nats praėjusių metų rugsėjį sakė, kad 30% jos darbuotojų buvo priversti išeiti iš darbo dėl „įvairių medicininių priežasčių, įskaitant Covid“.
Balandį „Ryanair“ pareiškė, kad paduos Nats į teismą dėl praėjusios vasaros kelionių chaoso, siekdama susigrąžinti nuostolius dėl skrydžių atšaukimo ir 100 mln.
O'Leary ginčai
Nors jo konkurencija su Rolfe'u tęsiasi jau kelis mėnesius, O'Leary skyrė laiko pakurstyti kitus savo vaidus vasaros mėnesiais.
Po to, kai konkuruojanti pigių oro linijų bendrovė „Wizz Air“ rugpjūtį pristatė 499 € kainuojantį bilietą, O'Leary atmetė bandomąjį projektą kaip „šiek tiek rinkodaros aferos“.
Jo komentarai paskatino „Wizz Air“ vyriausiąją įmonių ir ESG pareigūnę Yvonne Moynihan juos pavadinti „ne tik provokuojančiais“, bet ir „netiksliais“.
Tada O'Leary atsidūrė atviro Wetherspoons boso sero Timo Martino taikiklyje po to, kai ėmė smailiai kasinėti žemų kainų JK barų tinklą.
„Ryanair“ generalinis direktorius paragino leiboristų vyriausybę oro uostuose įvesti dviejų gėrimų limitą, kad būtų sustabdytas spartus oro įniršio padidėjimas jo skrydžiuose.
„Žinoma, oro uostai tam prieštarauja ir sako, kad jų barai neaptarnauja girtų keleivių. Tačiau jie aptarnauja girto keleivio artimuosius“, – rugpjūtį sakė O'Leary.
Tačiau Martinas atkirto O'Leary ir kritikavo „Ryanair“ už tai, kad skraidyklėms siūlo nuolaidą, jei jie lėktuve užsisakė dvigubą viskį. metų“, – pasakojo Martinas Laikai.