Visiškai naujas „Starbucks“ generalinis direktorius ir ilgametis „Chipotle“ vadovas Brianas Niccolas laiko kavos milžino namų bazę Sietle, nors pats gyvena Orindžo apygardoje.
Nuo pat savo įkūrimo 1971 m., Starbucks, kuri yra 125 vieta Fortūna 500kurios būstinė buvo netoli savo pradinės Pike Place parduotuvės Sietle. Ir nors Niccolas apibūdino ilgą sąrašą pakeitimų, kuriuos jis numato grandinėje, būstinės panaikinimas nėra vienas iš jų – bent jau kol kas.
Persikėlimas „šiuo metu nėra dalykų, kuriuos reikia padaryti, sąraše“, – sakė Niccol „Yahoo“ finansai pirmadienį.
Vietoj to, jis sutelkė dėmesį į abstraktesnius pokyčius tinklo biuruose visame pasaulyje. „Turime įsitikinti, kad Sietlo palaikymo centre, Niujorko pagalbos centre ir Čikagos palaikymo centre turime puikią kultūrą.
Tai reiškia, kad artimiausioje ateityje Niccol skris į ir iš bendrovės būstinės, greičiausiai privačiu „Starbucks“ lėktuvu, daugiau nei 1000 mylių į Ramiojo vandenyno pakrantę.
„Brianas bus ten, kur jo reikia verslui, kad užtikrintų ilgalaikę sėkmę. Tai apima laiko praleidimą su partneriais (darbuotojais) ir apsilankymą parduotuvėse visame pasaulyje“, – sakė „Starbucks“ atstovas. Fortūna. „Starbucks tebėra įsipareigojęs iki 2030 m. perpus sumažinti savo klimato pėdsaką ir reguliariai pranešame apie savo pažangą. Kasmet atnaujiname aplinkosaugos veiksmingumą pranešame su verslo kelionėmis susijusias emisijas.
Sprendimas ypač važinėti į darbą ir atgal, o ne išnaikinti įmonės būstinę (ir visus joje dirbančius žmones) žymi Niccolo vadovavimo stiliaus pokytį: netrukus po to, kai jis perėmė Chipotle vadeles, jis perkėlė meksikietiškos kepsninės būstinę iš Denverio į Niuport Bičą. jis gyvena.
„Niccol“ pagrindinis planas: „Atgal į „Starbucks“
Savo darbų sąrašą, kurį paskelbė pirmą savaitę kampiniame biure, Nikolas pavadino planu „Atgal į Starbucks“.
Jame jis išdėstė keturis pagrindinius savo prioritetus:
- Suteikite baristoms „įrankius ir laiką“, kad galėtų teikti išskirtinę klientų patirtį. (Tai apima ir jų karjeros galimybių didinimą, rašė jis, bet neužsiminė apie „Starbucks“ vykstančias sąjungų kovas.)
- Kovoti su rytiniu skubėjimu, tiekti klientams maistą ir gėrimus „laiku, kiekvieną kartą“.
- Atkurti „Starbucks“ kaip „bendruomenės kavinę“, apibrėžtą erdvėmis, „kviečiančiomis (klientus) pasilikti“.
- Pasakojama „Starbucks“ istorija ir iš naujo apibrėžiamas prekės ženklas bei jo vaidmuo bendruomenėje pagal savo sąlygas.
Niccol rašė, kad siekdama įgyvendinti kiekvieną iš jų, bendrovė investuos į technologijas, tobulins tiekimo grandinę ir atnaujins programėlių bei mobiliųjų užsakymų pasiūlymus.
Sunkūs skaičiai
Šie pokyčiai yra svarbesni nei prašmatni nauja centrinė būstinė, nes praėjusią savaitę paskelbtas „Starbucks“ ketvirtojo ketvirčio pelnas nupiešė siaubingą vaizdą: pardavimas tose pačiose parduotuvėse sumažėjo 6%, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, tarptautiniai pardavimai tose pačiose parduotuvėse sumažėjo 9%. , konsoliduotos pajamos per metus sumažėjo 3%, o pėsčiųjų srautas sumažėjo 10%.
Bendrovės pajamų skambutyje – pirmą kartą Nikolo – jis pavadino finansinius rezultatus „labai nuviliančiais“.
„Akivaizdu, kad turime iš esmės pakeisti savo strategiją, kad susigrąžintume klientus ir grįžtume į augimą“, – sakė Niccol, savo „Back to Starbucks“ darbotvarkę vadindamas „pagrindiniais pokyčiais“.
Jis sakė, kad norėdamas atgauti savo pagrindą, prekės ženklas turi sutelkti dėmesį į tai, kas jį išskiria: jo tapatybė yra „svetingi kavos namai, kuriuose renkasi žmonės ir kuriame patiekiame geriausią kavą, pagamintą mūsų kvalifikuotų baristų“.
Prisijunkite prie šviesiausių verslo protų ir drąsiausių lyderių Fortune Global Forume, kuris lapkričio 11 ir 12 d. renkasi Niujorke. Susimąstyti skatinančiose sesijose ir diskusijose dalyvauja „Fortune 500“ generaliniai direktoriai, buvę ministrų kabineto nariai ir pasauliniai ambasadoriai bei 7 kartus pasaulio čempionas Tomas Brady – tarp daugelio kitų.
Peržiūrėkite visą darbotvarkę čia arba paprašykite kvietimo.