Tačiau iki šiol akivaizdžiai nebuvo vieno formato – atviro sportinio automobilio. Dabar pagaliau yra visiškai elektra varomas kabrioletas, kurį gamina markės, kuri savo vardą išgarsino rodsteriais. Didžiosios Britanijos MG galbūt nukrito nuo savo šlovės laikų, tačiau ji vėl įsitvirtino. Naujausias EV „Cyberster“ grąžina prekės ženklą prie savo šaknų ir ne tik.
MG yra legendinis britų automobilių gamintojas. Netgi ne entuziastai prisimena septintojo ir aštuntojo dešimtmečio sportinius automobilius, ypač legendinį MGB. MG vardas debiutavo 1924 m., o šiemet švenčia 100 metų jubiliejų su centriniu ekranu Goodwood Festival of Speed ir Salon Prive. Tačiau per visą savo gyvavimo laikotarpį įmonė turėjo daug savininkų. Paskutinis grynai britų nuosavybės laikotarpis buvo MG Rover nuo 2000 iki 2005 m., kuris baigėsi bankrotu. Sudėtingas sandorių ir susijungimų laikotarpis vėliau paliko MG Kinijos milžino SAIC Motor rankose.

MG
MG Reborn
SAIC Motor yra didžiulė įmonė. 2023 m. ji pagamino daugiau nei 5 milijonus transporto priemonių, daugiau nei „Ford“, ir jau 18 metų yra didžiausia Kinijos automobilių gamintoja. Ji taip pat yra didžiausia Kinijos eksportuotoja, 2023 m. pardavusi daugiau nei 1,2 mln. transporto priemonių už šalies ribų. Kinijai priklausanti MG sugrįžo. JK ir Europoje prekės ženklas pradėjo atgauti savo vardą pardavinėdamas didelės vertės iškastinio kuro automobilius, pagamintus iš vietinei Kinijos rinkai sukurtų SAIC Motor transporto priemonių. Tačiau šios biudžeto strategijos taikymas pradėjus savo kelionę elektromobiliais tikrai pasiteisino. MG ZS EV, MG5 universalas ir MG4 nustato elektromobilių kainų nustatymo etalonus. Šiuo metu bendrovė kartu su „Volvo“, „Audi“ ir „Hyundai“ turi 5% elektromobilių rinkos JK.
Tačiau „Cyberster“ nukrypsta nuo šios strategijos. Jis nėra pigus ir linksmas, jis yra ekstravagantiškas ir šiek tiek baisus, ir tai yra tik MG, o ne kiniško automobilio prekės ženklas. Fortūna praktiškai pavažinėjo su šiuo daug garsių elektromobilių Škotijos aukštumose ir duobėtose Londono gatvėse.
Modelis buvo erzintas keletą metų, o pirmoji koncepcija buvo pristatyta 2021 m. Šanchajaus automobilių parodoje. Tai buvo radikalus dizainas su mokslinės fantastikos išvaizda, kuri nebūtų netinkama anime animaciniame filme.
Neįtikėtina yra tai, kaip arti pradinės koncepcijos yra serijinė Cyberster versija. Nosis tebėra apleista, galiniai žibintai vis dar yra rodyklės, nukreiptos į išorę, ir, svarbiausia, vis dar yra žirklinės durys. Nedaugelis save gerbiančių super ar hiperautomobilių šiais laikais yra visiškai be nereikalingų durų mechanizmų, todėl Cyberster prisijungia prie išskirtinės minios. Jie taip pat nėra tokie nepraktiški, kaip jūs manote. Turite būti atsargūs dėl aukščio tarpo (čia padeda ultragarsinis jutiklis), tačiau jie neišsikiša taip toli į šonus kaip įprastos durys, todėl labai lengva įlipti ir išlipti net ankštoje erdvėje, kuri paprastai būna skersai. Europa.
Droviems žmonėms visa tai atrodys be reikalo puikūs, tačiau neperkate sportinio automobilio su atviru stogu, nes norite išvengti dėmesio. Taip pat negailestingiems yra ryškiai raudonos ir geltonos spalvos dažų parinktys, nors galima rinktis ir subtilesnę pilką arba sidabrinę, o standartinė spalva yra kreminė balta. Tačiau nėra britų lenktyninių žaliųjų, o tai stebina MG sportinio automobilio trūkumas.
Sulankstomas stogas, kuris gali būti juodas arba raudonas, yra atliktas sklandžiai. Nusileisti arba pakilti reikia maždaug 15 sekundžių, o šią operaciją galite atlikti iki 30 mylių per valandą greičiu. Taigi, jei jus užklupo lietus arba norite patraukti improvizuotus spindulius, galite tai padaryti nesustodami.
Ankstesni šiuolaikinės eros MG nebuvo žinomi dėl savo interjero. Tiesą sakant, jie buvo visiškai niūrūs. „Cyberster“ yra šuolis aukščiau to. Sėdynės nėra odinės (tai nebelaikoma ekologiška), tačiau stilingai dvispalvės. Tiek vairuotojo, tiek keleivio sėdynės yra elektra reguliuojamos su dviem atminties lizdais. Jie taip pat šildomi.
Kai vertingi MG, tokie kaip ZS EV, vis dar turėjo pigiai atrodančius ciferblatus, Cyberster supa jus ekranais. Trys yra išdėstyti aplink kabiną, o kita – portreto formatu virš centrinės konsolės. Tai suteikia jutikliniam ekranui prieigą prie klimato kontrolės ir automobilio funkcijų, naudojant intuityvią ir lengvai naudojamą meniu sistemą.
Už vairo yra mentelės, tačiau jos nėra skirtos pavaroms, nes elektromobiliuose jų paprastai nėra. Taip pat yra paleidimo valdymo seka, kai būtinai turite laimėti šviesoforo lenktynes. Yra ne toks vaizdingas apvalus mygtukas, skirtas adaptyviajai pastovaus greičio palaikymo sistemai įjungti, nors jame nėra sudėtingos vairavimo pagalbos.
Apgaubti kabinos ekranai suteikia daug informacijos, tačiau yra vienas trūkumas. Jie buvo aiškiai sukurti turint omenyje koncepcinio automobilio Cyberster vairą su jungtu, nes naudojant įprastą apvalų serijinės versijos ratą du šoniniai ekranai užstoja jūsų rankas. Pagrindinė problema yra ta, kad ekrane kairėje yra palydovinės navigacijos vaizdas (arba Android Auto / Apple Car Play žemėlapis). Taigi, norėdami pamatyti kitą posūkį, turite atlenkti kaklą.

MG
Važiuoja kaip tikras sportinis automobilis
Bet tai vienintelis tikras niurzgas, nes kaip sportinis automobilis Cyberster gerai pažymi langelius. Šiuo metu galima rinktis iš dviejų versijų. „Trophy“ turi galinius ratus ir 335 AG, o GT – visų ratų pavarą ir 503 AG. Žvelgiant į tai, jo galia yra tokia pati kaip „Tesla Model 3 Performance“. Taigi, nors „Cyberster“ nėra lengvas – „Trophy“ sveria 1 885 kg, o „GT“ – 1 985 kg, jis vis tiek yra labai greitas – 62 mylių per valandą greitį pasiekia atitinkamai per 5 sekundes ir 3,2 sekundės.
Nors tikriausiai nusipirksite atvirą sportinį automobilį su žirklinėmis durelėmis, kad šiek tiek pasipuikuotų, taip pat norite, kad jis gerai valdytų – o Cyberster taip pat tinka čia. GT turi puikų 50–50 svorio pasiskirstymą, o „Trophy“ yra 49–51 su nedideliu galinio poslinkiu. Taigi posūkiai yra labai neutralūs. Praleidome valandas važinėdami po Škotijos aukštumas tiek Trophy, tiek GT automobiliais. GT yra žiaurus, galintis labai greitai pasiekti didžiulį greitį ir vis tiek saugiai įveikti posūkius. Nors jaučiate svorį, tai yra patrauklus važiavimas. „Trophy“ yra santūresnis ir laisvesnis, nors dėl lengvesnės priekinės dalies vairavimas yra labiau atsipalaidavęs.
Tačiau pakabos nustatymas nėra sunkus. Taip pat važinėjome GT duobėtomis Londono miesto gatvėmis ir jis puikiai susitvarkė. Pakaba turėtų būti kietesnė, kad būtų išties maloni trasos diena, tačiau greitam grand tourer ji puiki. Kai viršus žemyn ir šiek tiek saulės, Cyberster ryšys su aplinka yra puikus. Tai toks automobilis, kuris net jūsų kelionę į sporto salę paverčia smagia.
Nors tai greitas automobilis ir gali būti labai patrauklus vairuoti, jis vis tiek yra didysis turistas nei lenktynininkas, o asortimentas tai atitinka. Abiejose „Cyberster“ versijose yra 74,4 kWh (neto) baterija, suteikianti „Trophy“ 316 mylių WLTP diapazoną, o GT – 276 mylių. Tai nėra dideli skaičiai, bet jie yra garbingi. Maksimalus 150kW nuolatinės srovės įkrovimo greitis taip pat atsilieka nuo geriausio, tačiau vis tiek galite papildyti akumuliatorių nuo 10 iki 80% per 38 minutes. Taigi ilgos kelionės yra įmanomos, jei norite kas kelias valandas užkąsti.
Nedaug elektromobilių valdo savo WLTP reitingą, ir tai ypač pasakytina apie tokį automobilį kaip Cyberster. Nėra prasmės jo pirkti, jei vis dėlto nesinaudosite jo galimybėmis. Savo siautulingai bėgiodami aplink Škotijos aukštumas su GT įveikėme vos 2,2 mylios/kWh, o realus nuotolis buvo apie 164 mylios. Tačiau keliaujant po Londono miestą šis skaičius buvo panašus į 3,5 mylios už kWh, o tai yra artima oficialiam įvertinimui.

MG
Nebepigus MG
Kaip užsiminėme anksčiau, „Cyberster“ nėra ankstesnių MG pigiausias pigus sandoris. JK „Trophy“ kaina prasideda nuo 54 995 GBP (72 500 USD), o „GT“ – nuo 59 995 GBP (79 000 USD). Tai atrodo daug, kai ankstesni MG EV kainavo vos daugiau nei 30 000 svarų sterlingų (39 500 USD), net ir aukščiausios komplektacijos su visu pasirinkimų rinkiniu. Jis taip pat yra maždaug toks pat kaip „Tesla Model 3 Performance“ dėl panašios galios ir pagreičio. „Cyberster“ yra šiek tiek pigesnis už tai keliose Europos šalyse, kuriose iki šiol jį galima įsigyti, pavyzdžiui, Norvegijoje.
Tačiau jūs negalite palyginti Cyberster su kitais EV, nes šiuo metu rinkoje nėra kitų elektrinių rodsterių. Rodsterių su vidaus degimo varikliais taip pat nėra tiek daug. Galite pasiimti „Mazda MX5“ (JAV „Miata“) už daug mažesnę kainą, tačiau artimiausias palyginimas yra BMW Z4. Pradinė kaina yra mažesnė, tačiau ji nėra toje pačioje našumo lygoje kaip Cyberster.
MG išgyveno tamsius laikus nuo savo klestėjimo laikų, tačiau atgauna savo patrauklumą. „Cyberster“ nėra tobulas. Tačiau jis atrodo neįtikėtinai, važiuoja gerai, yra labai greitas, turi priimtiną atstumą ir nėra toks brangus, kaip tikitės. Tai vienas smagiausių elektromobilių, kokį šiuo metu galite nusipirkti.