„Frontier Airlines“, garsėjanti pigiais bilietais ir mokesčiais už viską, pradedant kuprinės atsinešimu ir baigiant gėrimo skrydžio metu pirkimu, teikia pasiūlymą dėl turtingų keliautojų piniginių. Nuolaidų oro linijų bendrovė savo lėktuvuose pristatys pirmos klasės sėdimas vietas, antradienį paskelbė bendrovė, kuri yra dalis didesnės tendencijos pigių skrydžių vežėjams teikti aukščiausios kokybės skrydžių galimybes.
Siekdama sumontuoti naujas pirmos klasės sėdynes, „Frontier“ iš savo dabartinio parko išbrauks pirmas dvi tris kartus ekonomiškų sėdynių eiles ir modernizuos didesnes kėdes po dvi eiles orlaivių priekyje. Aviakompanija pradės siūlyti vietas 2025 m. pabaigoje.
Kartu su naujomis sėdimomis vietomis „Frontier“ pertvarkys savo lojalumo programą, kad klientai galės prekiauti myliomis už atleidžiamus bagažo mokesčius ir sėdimų vietų patobulinimus. Be to, aukso lygio ir aukštesniems nariams bus suteiktas nemokamas sėdimų vietų patobulinimas, o platinos ir deimantų lygio nariams – nemokami bilietai.
„Išklausėme klientų, ir jie nori daugiau – daugiau aukščiausios kokybės variantų, tokių kaip pirmos klasės sėdynės, pasiekiamas sėdynių patobulinimas, daugiau nemokamų kelionių savo kompanionams ir galimybės naudoti mylias ne tik už lėktuvo bilietus“, – „Frontier“ generalinis direktorius Barry Biffle. sakoma pranešime spaudai.
Pakeitimai atsirado dėl anksčiau šiais metais paskelbtos kainodaros struktūros pertvarkymo, kai aviakompanija pristatė keturias skirtingas užsakymo parinktis – nuo pigiausio pagrindinio iki brangesnio verslo – ir atsisakė trijų iš šių variantų keitimo ir atšaukimo mokesčių.
Kitos pigių skrydžių bendrovės padarė panašių pakeitimų, kad patiktų kerštingiems keleiviams, norintiems apsimokėti kelionėje, pavyzdžiui, „Spirit Airlines“ užblokavo vidurinę sėdynę klientams, keliaujantiems po Europą, o „Southwest Airlines“ išplėtė erdvę kojoms ir panaikino chaotišką pasirinkimą. savo sėdynės modelis.
Po pandemijos „akivaizdu, kad pirmenybė teikiama didesnei priemokai“, – sakė „Southwest“ generalinis direktorius Robertas Jordanas Associated Press praėjusį mėnesį. „Premium“ yra tarsi savaime apibrėžiama – ar tai būtų papildomos vietos kojoms, pirmos klasės Europoje, kad ir kas tai būtų, bet vis labiau norisi aukščiausios kokybės, kažko šiek tiek geresnio.
„Biffle“ tikisi, kad naujausia „Frontier“ premija atneš 250 mln. USD pajamų 2026 m. ir daugiau nei 500 mln. USD 2028 m.
Vaizdas iš pigių kėdžių
Pigių skrydžių vežėjų kreipimasis į turtingesnius keliautojus galiausiai yra bandymas išsigelbėti nuo finansinio modelio, dėl kurio nukraujuoja pinigai. Nepaisant to, kad JAV oro linijos 2024 m. matė rekordines keliones, pigių skrydžių bendrovės nepastebėjo didelės grąžos. „Spirit Airlines“, septinta pagal keleivių skaičių JAV oro linijų bendrovė, lapkričio mėnesį pateikė bankroto bylą pagal 11 skyrių dėl padidėjusių degalų kainų ir darbo sąnaudų, dėl kurių sumažėjo pelno marža visame sektoriuje. Nors „Frontier“ tai gali reikšti vienu konkurentu mažiau, jai sekėsi ne ką geriau – spalio mėnesio pajamos siekė 935 mln. USD, o grynosios pajamos – tik 26 mln. USD.
Be to, stambūs senieji vežėjai, tokie kaip „Delta“ ir „American Airlines“, valgo savo pigių kolegų pietus, nes jau turi galimybę suteikti daugiau privilegijų tiems, kurie gali tai sau leisti: „Delta“ pirmą kartą pasiūlys „Shake Shake“. -pavyzdžiui, klasės skrajutės nuo šio mėnesio. Tačiau norėdamos pasinaudoti paskutinės minutės keliautojais ir keršytojais, oro linijos taip pat išplėtė maršrutus į turistų lankomas vietas, o dėl didesnio pajėgumo reikėjo užpildyti daugiau tuščių vietų ir sumažinti lėktuvų bilietus, kad priviliotų keliautojus užpildyti šias vietas.
Šią strategiją kopijuojančios pigių skrydžių bendrovės, derindamos geresnius patogumus ir nuolaidas, ilgainiui ilgainiui ilgainiui reiškia didesnes kainas klientams, o tai gali susilpninti pigių skrydžių vežėjų reputaciją, nes jie yra pigūs. Tai apskaičiuota rizika pigioms oro linijoms, kurios negali sau leisti prarasti daugiau pinigų.
„Jei esate apatiniame pramonės maisto grandinės gale, jūs negalite ir toliau patirti nuostolių“, – liepos mėn. „Delta“ generalinis direktorius Edas Bastianas sakė, kad „ypač atsižvelgiant į paklausos būklę, kurią matėme per šiuos metus. pastaruosius porą metų“.