Bernardas Arnault ir jo LVMH imperija yra jėgos, su kuriomis reikia atsižvelgti Europoje ir už jos ribų. Dabar Prancūzijos žiniasklaidai tenka didžiausia milijardieriaus įtaka, nes Arnault bando išlavinti savo žiniasklaidos raumenis.
Anksčiau šiais metais milijardierius išsiuntė darbuotojams atmintinę, draudžiantį kalbėtis su žurnalistais tam tikrose Prancūzijos žiniasklaidos priemonėse. Jis perspėjo, kad įsakymo pažeidimas „bus laikomas rimtu pažeidimu su atitinkamomis pasekmėmis“. The „Financial Times“..
Rašte jis teigė, kad kai kurios svetainės rėmėsi prabangos pramonės patrauklumu, kad praneštų sensacingas naujienas apie šeimai priklausančią įmonę.
Šis žingsnis supykdė prancūzų žurnalistus, kurie kartu pasirašė atvirą laišką, kuris antradienį buvo paskelbtas nacionaliniame laikraštyje Le Monde, prieš Arnault pastangas pakenkti „spaudos misijai“.
Naujienų leidiniai, įskaitant Le FigaroAFP ir du priklausantys ArnaultLes Échos ir Le Parisien –atstūmė atgal, sakydamas, kad darbuotojų lojalumas „neturi leisti darbdaviams atimti iš jų pagrindinių teisių uždraudžiant bet kokius kontaktus su jų pasirinktais asmenimis“.
Atvirame laiške Arnault draudimas buvo vadinamas „neteisėtu“ ir tokiu, kuris gali trukdyti informatoriams pasirodyti.

Arturas Widakas – „NurPhoto“ / „Getty Image“.
LVMH iš karto negrįžo Fortūnaprašymas pakomentuoti.
Arnault muštynės su žiniasklaida
2024 m. sausio 17 d. Arnault įsakyme įvardijami keli naujienų leidiniai prancūzų ir anglų kalbomis, įskaitant Glitz Paryžius, Panelė Tvid, ritulys, ir La Lettrekuri pirmą kartą pranešė apie atmintinę praėjusią savaitę.
Parduotuvės įvairios – nuo verslo iki satyrinių ir bulvarinių naujienų. Neaišku, ar konkrečios temos ar istorijos galėjo paskatinti Arnault neleisti darbuotojams bendrauti su žiniasklaida.
Arnault yra viena įtakingiausių figūrų Europos versle. Jis yra turtingiausias Prancūzijos žmogus, šiuo metu turintis 183 milijardus dolerių, nors šiais metais dėl prabangos pramonės sulėtėjimo jo turtas smarkiai sumažėjo. Arnault ir jo šeima turi didžiulį įspūdį šalyje, o akcijų paketai – prabangi mada, nekilnojamasis turtas, pramogos ir kt. Buvimas viešumoje buvo susijęs su nepatogiomis spaudos žiniomis, įskaitant tai, kai Arnault patvirtino, kad 2012 m. siekia Belgijos pilietybės ir buvo dėl to išjuoktas.
Atviras laiškas žymi dar vieną įtampą LVMH vadovo santykiuose su Prancūzijos žiniasklaida ir kaip jis naudojasi savo galia. Praėjusiais metais Prancūzijos spauda suabejojo pasitraukimu iš Les Échos vyriausiasis redaktorius Nicolas Barré, kuris po 10 metų pasitraukė ir eiti kitokio vaidmens pagrindinėje įmonėje.
Net kai LVMH bandė pirkti Les Échos 2007 m. britų leidėjo „Pearson“ žurnalistai priešinosi tokiam žingsniui, baimindamiesi, kad prabangaus konglomerato savininkui bus suteikta per daug kontrolės ir išjuoktų redakcijos sąžiningumą.
Pastaruoju metu Arnault plečia savo žiniasklaidos priemones. Be anksčiau minėtų naujienų leidinių, jam priklauso „Radio Classique“. Jis nori nusipirkti paskalų žurnalą „Paris Match“, kuriame aprašomas Prancūzijos sostinės A sąrašo žmonių gyvenimas.
Patriarcho motyvas, susijęs su jo valdomomis žiniasklaidos priemonėmis, yra paprastas: „filantropija“, – sakė jis per Prancūzijos Senato tyrimą 2022 m., apie kurį pranešė „Wall Street Journal“.. Atsižvelgiant į besikeičiančią naujienų žiniasklaidos aplinką, jei jis nebūtų į jas investavęs, jos galėjo susiklostyti.